Szukaj na tym blogu

Palma wielkanocna na bogato


Dzisiaj kolejna palemka. Wykonuję je z wielką przyjemnością, ponieważ ozdabiam powoli dom na święta wielkanocne. Zastanawiam się nad przepisami, które wykorzystam gotując dla rodzinki, wieczorami szydełkuję serwetkę do koszyczka. Projektuje w myślach kolorowe, świąteczne kartki, które wyślę do znajomych. Zbieram łupinki od cebuli do farbowania jajek. Polskie tradycje sprawiają, że czekam na święta i cieszę się, że to już niedługo. Chodząc do sklepów szukam materiałów do wykonywania mojego rękodzieła. Czasami, to materiał decyduje, co wieczorem powstanie w mojej pracowni.
Palemka, którą dzisiaj zrobiłam, różni się troszeczkę od poprzednich, ponieważ wykorzystałam w niej jednakowe kwiatki i owijkę w listki. Mój bukiet palemek jest coraz ładniejszy.


Instrukcja wykonania kwiatków z brązowym oczkiem.


Owijka wykonana została z bibuły zielonej, którą odcięłam na długości 14 cm i nacięłam długie ząbki o długości 8 cm. Do owijania palemki należy wykorzystać taką szerokość, aby zakryła łodyżki poprzedniego rzędu kwiatków.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz