Szukaj na tym blogu

Pisanka z filcu


Dzisiaj miałam bardzo pracowity dzień. Udało mi się jednak usiąść i coś stworzyć. 
Filc jest cudownym materiałem do formowania na kuli, czyli jajku (jakże niedoskonała to kula, a jaka doskonała na patelni z kurkami i masłem...).


Dopasowałam początkowo szary pasek dookoła, a następnie docięłam na jajku zielony owal. 


Mamy tu ścieg łańcuszkowy oraz zadziergiwany, same proste. Jajko wykonałam w 30 minut, właściwie można zrobić taką pisankę przed wyjściem ze święconką do kościoła. Takie proste prace we wspaniały sposób zachęcają do rękodzieła. Raczej nie da się tu niczego popsuć, a można za to wykombinować coś swojego, kolorystycznie pasującego do naszego koszyczka lub dekoracji domu. Takie pisanki można powiesić na tasiemce, jako ozdobną taśmę świąteczną. Święta wielkanocne wcale nie muszą być mniej klimatyczne od świąt bożonarodzeniowych.


Mam już koszyk na święconkę i pierwsze jajko znalazło się w środku, powoli ozdobię swój koszyczek i pochwalę się w przedświąteczną sobotę. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz