Szukaj na tym blogu

Palma z różyczek z bibuły


Palma na Kwietną Niedzielę z róż? Myślę sobie, że to całkiem dobry pomysł. Wygląda pięknie i świeżo. Spodoba się wielbicielom tak pięknych kwiatów, jakimi są róże. Bardzo lubię wykonywać kwiaty z bibuły. Może dlatego, że bibuła jest materiałem łatwym do obróbki i dostępna w każdym sklepie. Muszę jednak zauważyć, że bibuły mają w jednym kolorze setki odcieni, dlatego warto pobiegać od sklepu do sklepu i znaleźć takie, na których nam zależy. Może też zobaczycie kolor, które przyniesie Wam nowy pomysł?!





Podczas kręcenia brzeżków moich wielkanocnych różyczek, ani trochę się nie nudziłam, ponieważ zajmowałam swój umysł czytaniem dobrej książki "Wołanie kukułki" K.K.Rowling. Wyglądało to mniej więcej tak:


Moje ręce muszą być stale zajęte, ale głowa potrzebuje informacji do przetwarzania więc..., radzę sobie, jak potrafię. Mam poczucie szybkiego mijania czasu, więc staram się wykorzystać każdą chwilę, jak tylko się da.



Pamiętajcie o owijkach z zielonej bibuły po każdych kwiatkach i listkach, nie będzie wtedy widać nitek, którymi owijaliśmy palemkę. Na listki odcinamy 13 cm z długości bibuły i przez wszystkie warstwy nacinamy bez szablonów, kształt listków. Nacinamy do około 7-8 cm. Odcinamy po 20-22 cm z szerokości listków na każdą kolejną warstwę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz