Szukaj na tym blogu

Broszka z domkiem - jak zrobić broszkę z muliny


Małe formy są cudowne, na maleńkiej powierzchni możemy łączyć kolory dowolnie. Postanowiłam połączyć kontrastowe barwy i wydaje mi się, że wyszło dość spójnie. Zainspirowałam się dzisiaj w pracowni wspaniałej nauczycielki, która bawi się kolorami wraz z dziećmi, które uczy. 
Jeśli chcecie wykonać broszkę, wystarczy kliknąć tutaj zabawy z muliną, tam dokładnie opisałam, jak wykonać podobną za pomocą ściegu atłaskowego. Spróbujcie pobawić się kolorami, tak jak dzieci. Zobaczycie czary i bajki...
Bardzo lubię patrzeć, jak powstają te maleńkie obrazki krok po kroku. Świetnie się to ogląda w telefonie. To dobrze, że mój syn namówił mnie na pisanie bloga. Dla mnie to wspaniała zabawa i w pewnym sensie spełnienie twórczych ambicji.













Gotowe!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz