Szukaj na tym blogu

Jak wykonać wianek wielkanocny z bibuły



Chciałaby dzisiaj pokazać Wam, jak wykonać wielkanocny wianek z bibuły. To kolejna zabawa dla dzieci szkolnych i "prywatnych", które chętnie oderwą się od komputerów. Krokusy są symbolem budzącej się przyrody, dla kontrastu dodałam też mlecze, które wkrótce zagoszczą na łąkach i trawnikach. Całość wykonałam na styropianowym okręgu. Wszystko można wykonać w jeden wieczór lub bawić się kilka dni kwiecąc cały obwód. 
No dobrze, po kolei...
Rozpoczęłam od owinięcia beżową bibułą styropianowego okręgu i nałożenia wstążki papierowej wokół styropianu.



Kiedy już udało mi się zakończyć ten etap zabrałam się za wykonanie krokusów i mleczy.






Dokładając kolejne kwiatki i listki powstał wianek. To wianek szczególny, który już jutro trafi do wspaniałego człowieka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz