Szukaj na tym blogu

Jak zrobić oryginalny sweter?

Dzisiaj wykonałam patchwork, nie..., sweter, nie... kamizelka, nie..., bolerko! Wyjątkowe bolerko. To taki kolaż dziewiarski.



Zamieniłam trzy stare sweterki na jeden dość niewielki.

Sweterek jest wykonany bardzo prosto. 
Na arkuszu papieru do wykrojów A1 rozłożyłam prostokątne kawałki sweterków, które pocięłam. 


Zszyłam dwa rzędy sweterkowych prostokątów w pasy.



Wykonałam siedem kwadratów na szydełku i połączyłam je w pas o szerokości pasów sweterkowych.


Pas szydełkowy naszyłam ręcznie na pasy sweterkowe.


Powstał duży prostokąt, który zszyłam na brzegach krótszych boków, na długość 17 cm. Szyłam w miejscu, gdzie przyłożony jest centymetr krawiecki na zdjęciu.


Brzegi obrębiłam zwykłym ściegiem fastrygowym z wełny, z której powstała szydełkowa wstawka. Brzegi rękawków również obrębiłam tym ściegiem 


I tak powstał mój oryginalny sweterek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz