Szukaj na tym blogu

Co zrobić z cienkich spódnic?


Wykonanie takiej oprawy krzesła wymaga trochę pracy, ale jest bardzo wygodne i mamy porządek w szafie.


Spódnice i inne tkaniny, które chcemy przerobić, drzemy na paseczki. Paski muszą być mniej więcej tej samej grubości, ale tkaniny mogą być różne.


Szydełkujemy grubym szydełkiem (ja miałam 10,00 mm), półsłupkami. Zaczynamy od oparcia


Paski związujemy ze sobą, później musimy dociąć wystające końce supełków.


W moim zamyśle nie miało być koloru czerwonego, ale nie noszę spódnic, więc nie miałam wystarczającej ilości w ulubionych kolorach. Musiałam dodać taki kolor, jaki był.


Tył dopracowałam pod koniec pracy, dorabiając "plecki", pomijając oczka w miejscu zaokrąglenia (w rogach oparcia).


Dla mnie był to nie tylko sposób na wykonanie oprawy krzesła, ale również na posprzątanie w szafach.