Szukaj na tym blogu

Haft złotą nitką - truskawki


Chciałabym dzisiaj pochwalić się moją nową fascynacją, czyli haftem "złotą nitką". Zabawa jest przednia, choć trzeba się trochę pomęczyć. Efekt za to murowany.
Narysowałam sobie truskawki na naturalnej lnianej tkaninie, zamocowanej do szablonu kartki za pomocą kleju. Oczywiście moja nitka nie jest niestety złota, ale pięknie błyszczy udając złotą.


Wypełniłam narysowany wzór zwykłym ściegiem nakładanym.



Złotą nitkę przyszywałam ściegiem mocującym, czyli "na okrętkę".


Na truskawki nałożyłam brązową pojedynczą nitką muliny siateczkę i zamocowałam ją na skrzyżowaniach pojedynczą niteczką żółtej muliny.



Wzory truskawek otoczyłam złotą muliną, przyszywając ją ściegiem mocującym.


Jeszcze tylko listki wykonane ściegiem nakładanym i gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz