Szukaj na tym blogu

I rok na blogu - urodziny

Jak to szybko zleciało! Rok temu mój syn suszył mi głowę, abym założyła blog. Męczył i męczył i w końcu usiedliśmy razem i krok po kroku dowiedziałam się, jak to działa. Gdyby nie Patryk, nie byłoby mnie tutaj. Do 1 stycznia 2015 roku wszystkie moje działania rękodzielnicze, myśli, przepisy, szły w niebyt. Obecnie sama jestem zdziwiona ile rzeczy powstaje z moim udziałem. Znajomi podglądają co tworzę, korzystają z przepisów i pomysłów. Dziękuję, że odwiedzacie mnie na blogu. Mój mąż i moje dzieci również wspierają mnie we wszystkich przedsięwzięciach... Są degustatorami, znawcami sztuki i mody, fotografikami i artystami plastykami od kolorów, mój Piotr do tego jest wykonawcą rzeczy trudnych i nie do zrobienia (Złota Rączka). Dziękuję mojej mamie, która wyszukuje dla mnie tkaniny, koraliki, nici i wszystko "co może się przydać". Teściowej, która czyta każdy post i podrzuca wstążki, tkaniny i wełny do recyklingu. Zdradzę Wam, że czasami moi bliscy pomagają mi w pracy i tak, rok temu, mój teść i młodszy syn wypychali aniołki kulką silikonową - przegadaliśmy wtedy cały wieczór.
Mam tutaj okazję wspomnieć o ludziach, którzy są ze mną  podczas blogowania, są obecni w komentarzach i w moim życiu.
Agnieszka Macierzanka 
Wspaniała osoba, mieszkająca w pięknym miejscu, wśród przyrody i zwierząt. Karmię się jej duchowością i zaangażowaniem w ochronę pszczół i natury. Kiedy czytam posty Agnieszki, napawam się językiem literackim, zabiegami stylistycznymi, które po mistrzowsku spod ręki Agi wychodzą. Kocham się po cichu w ich bajkowym świecie. Są ludzie, którzy rozsiewają dobro i życzliwość, jako najważniejsze życiowe wartości, pomagają innym i nie czekają na podziękowania. Są ludzie, którzy cieszą się z dnia codziennego, chwalą wschód słońca o poranku, a noc jest porą odpoczynku po ciężkiej pracy. Agnieszko jesteś osobą, która zapala to słońce nad Macierzankowym i gasi o zmroku, energię duszy i osobowości zamienia w magię miejsca, w którym mieszkasz. Ty i Macierzankowe Wzgórze to jedno.
nemolaczek
Małgosia jest stale obecna w moich komentarzach, bardzo lubię czytać o jej opinii na temat moich działań. Małgosia jest wspaniałą osóbką. Tworzy rękodzieło, czasami zajmuje się kilkoma pracami na raz. Dzierga na drutach i na szydełku, szyje. Tworzy piękne koronki irlandzkie. Podglądam często jej prace i inspiruję się jej twórczością. Małgosia jest pracowita, jak pszczółka, prawdziwa rękodzielniczka. Aha! Jeszcze piecze! Pyszne ciasta owocowe! Fantastyczna drożdżówka z owocami i ciasteczka koksowe. Przyznam Wam się, że na początku mojej obecności tutaj podglądałam blog nemolaczka i wzorowałam się na nim. Każdy rozpoczyna od autorytetów, jeśli nie jest ignorantem. :))) Dziękuję Małgosiu!
Pandora
Sławek, Sławek, Sławek... Poeta, obserwator wszystkiego co dzieję się wszędzie. Jeśli nie wiecie, gdzie iść na grzyby, zapytajcie Sławka, On Wam to powie z dokładnością do najpiękniejszego borowika w lesie. Ma linki do wszystkiego! Lubię sobie z nim pofilozofować o świecie, choć obecnie jego głowę zaprzątnęły, bez reszty, problemy osobiste. Mam nadzieję, że poradzisz sobie Sławku, bo przecież dobro musi zwyciężyć.
Arla Hobby
Jeśli miałam kiedykolwiek ochotę popatrzeć na piękne koronki to u Arlety właśnie! Piękne szydełkowe aniołki, gwiazdki... Bardzo lubię Cię podpatrywać, a za rok udekoruję okna swojego domu, tak, jak Ty w tym roku :)))

Słomiany zapał z haftem w tle
U Danusi bywam od niedawna i to był mój błąd. Danusia głównie haftuje ściegiem krzyżykowym, tworząc piękne kartki okolicznościowe i inne dzieła. Moja ulubiona jej praca to kartka z bławatkami. Dzięki Danusi zainteresowałam się "candy", oczywiście jeszcze nie wiem do końca co to jest, ale... jestem blisko rozwikłania zagadki... :)))
Kuchnia u Krysi
Kto nie zna Kuchni u Krysi? Nie wiesz co zrobić na obiad - Kuchnia u Krysi, co tam na kolację - Kuchnia u Krysi! U mnie ostatnio - śledzie w Kawie? Przepis znajdę u Krysi! Krysiu dobrze, że jesteś! Dziękuję!
Widziane oczami nauczyciela
Wspaniała nauczycielka! Kolejny autorytet dla mnie. Są ludzie, którzy oddają siebie w całości innym, niczego w zamian nie oczekując, no może... poprawy morale społeczeństwa. Pani Kowalska zachęca młodzież do czytania, do szanowania polskich tradycji, przełamuje stereotyp nauczyciela. Cudowna osoba z cudowną mamą, która piecze pyszne ciasta! Pozdrawiam!
Mój artystyczny nieład
Basiu, jakie piękne dzieła tworzysz, 
Wiedzą Ci, którzy Cię odwiedzają
Kwiaty, wzory, kolory, które Cię przepełniają,
Wzrok cieszą i serca radością zapełniasz.
Basiu może kiedyś doścignę twój talent i uda mi się choć jedną koronkę na kraszance wykonać tak, jak Ty to robisz. Twoje pudełeczka i chusteczniki nie mają sobie równych.
Grażka
Grażynki dawno nie widziałam na blogu, ale mam duży sentyment do Jej "Piekę i gotuję". Grażynka, Agnieszka Macierzanka i ja - trzy czarownice od czarowania dobra w zagrodach ludzkich serc. Może nasza Grażka ma jakieś megatrudne zadanie. Mam nadzieję, że szybko wróci i coś dla nas ugotuje. Wracaj Grażynko, martwię się o Ciebie.
  Dziękuję Wam wszystkim za obecność w moim świecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz