Szukaj na tym blogu

Wigilijny czas


Święta Bożego Narodzenia 
Wyjątkowy czas, który spędzamy z bliskimi. Wigilijna kolacja, opłatek, życzenia, rodzinny nastrój. Stajemy się lepsi, uprzejmi, uśmiechnięci i nie ma ważniejszych spraw niż przebywanie z rodziną. Moje Święta są właśnie takie. 
Życzę Wam cudownych Świąt, wspaniałych prezentów, spokoju, miłości, radości, równowagi duchowej i wiary w przyszłość.
Nie mogę się powstrzymać, żeby się nie pochwalić prezentem od bratanic mojego męża: Natalki i Paulinki. Śniegu co prawda nie ma, ale bałwanka dla mnie zrobiły! Zabrałam go do domu i nie topi się.
Małe czarodziejki?! :)
 W tamtym roku dostałam od dziewczynek poduszeczki na szpilki i igły. Własnoręcznie wykonane.
Zdolne dziewczyny!
Mój młodszy syn również się postarał i własnoręcznie zrobił sosjerkę. Pierwszy raz zrobił nam prezent. Wiecie co..., to najpiękniejsza sosjerka, jaką miałam!
Piękne prezenty! Wspaniały dzień, brakuje mi tylko moich rodziców do uściskania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz