Szukaj na tym blogu

Motywy ludowe w formach użytkowych - torby szyte ręcznie

Udało mi się wyszukać w sklepach na mieście tkaninę bawełnianą o gęstym splocie z przepięknymi motywami. Niestety obrazków nie było za dużo, ponieważ tylko cztery, ale warto było dla ich zestawienia kolorystycznego i projektu.
Przy okazji szycia torebek, wplotłam w jedną z nich wcześniejszy bukiet kwiatów haftowanych wstążką. Nie ma lepszej oprawy dla takiej pracy. Bardzo lubię łączyć rękodzieło z formami użytkowymi, niech wychodzą na słońce i cieszą innych ludzi kolorami łąk.
 Muszę przyznać, że nie było to łatwe zadanie ponieważ wciąż mam kontuzjowaną lewą rękę, więc orteza trochę przeszkadza. Zapewniam Was jednak, że im bardziej nie mogę, tym bardziej chcę szyć i dziergać, taka przekora rękodzielnicza.
Co sądzicie na temat wzorów ludowych noszonych na co dzień? Ja nie mam z tym problemu, a Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz