Szukaj na tym blogu

Sweterek na lato - moda lat 60-tych.

Uff..., te lata 60 były dość męczące! Sweterek wykonałam na podstawie gazety z roku 1967, z lipca. Mojego starszego brata nie było jeszcze na świecie! Sweterek wykonany jest na drutach 3,5 cieniutką nitką akrylową. Muszę przyznać, że mnóstwo w nim schodków i zakończonych nitek. Wtedy robiło się swetry bardziej dopasowane do sylwetki, dzisiaj jeden sweter musi pasować na wszystkich, do tego jeszcze najlepiej, aby był unisex. 
 Dół sweterka jest wykonany w kształcie sinusoidy i pięknie układa się na sylwetce.
Kiedy wykonałam już przód i tył, to zastanawiałam się, jak to wszystko się dopasuje i wiecie co,cudownie poskładałam wszystkie elementy. Wiwat stare wydawnictwa! Kołnierz to prostokąt z zaznaczonymi przez ujmowanie i dodawanie oczek, zagłębieniami.
 Podkroje pach obrobiłam prawymi oczkami i przyszyłam do wnętrza sweterka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz