Szukaj na tym blogu

Czapka i inne wełniane wyroby

 Czapka do kompletu wyszła mi idealnie. 25 cm długości ściągacza wykonanego drutami na żyłce i wszystko razem zamknięte w 7 rzędach. Na szczycie czapki zamknięte około 20 oczek pojedynczą nicią wełny. Teraz zrobię czapkę dla mojego syna, będzie podobnego kroju, ale wykonana z 100 % wełny (takiej na skarpetki).
 Biały sweter, który zrobiłam dawno temu. Nigdy nie został sfotografowany i właściwie obecnie leży na półce do sprucia. Trochę mi go szkoda, ale już mam kolejny pomysł na sweterek-marynarkę.
To chyba naturalne, że wełna w domu dziewiarki ręcznej nie może leżeć :) Warkocze duże zamieniają się w małe, czapki w skarpetki, swetry w kamizelki, resztki w patchworki na poduszki. Wszystko dookoła może zmienić formę. Obecnie uwielbiam dziergać na drutach i szydełku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz