Szukaj na tym blogu

Jak rozpocząć szyć dla siebie?

 Bardzo trudno jest mi szyć dla siebie, ponieważ wydaje mi się, że jeszcze nie dość dobrze radzę sobie z szyciem. Jednak dzisiaj usiadłam i krok po kroku uszyłam sobie pierwszą bluzkę.Najdziwniejsze dla mnie jest to, że dałam radę nie tylko z wykrojem, ale i z dzianiną. Dzianina wydawała mi się bardzo trudna w obróbce. Zdałam sobie sprawę, że ograniczenia istnieją jedynie w mojej głowie. Potrzebny mi teraz nowy płaszczyk, hmm..., jakiś dopasowany... Poświęcę na niego kolejną sobotę. 
 Czerwona dzianinka była bardzo gęsta i przez to lepiej się z niej szyło. Ładnie się układała podczas szycia. Marszczenia wykonałam najpierw podwójnym ściegiem i zaciągnęłam nitką. 
Sztuka krawiecka jest trudna, ale zaczynając od prostych form, można wiele się nauczyć. Najważniejsze to próbować szyć! Chciałabym mieć jedynie więcej czasu, bo tego brakuje mi najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz