Google+ Followers

Szukaj na tym blogu

Jak rozpocząć szyć dla siebie?

 Bardzo trudno jest mi szyć dla siebie, ponieważ wydaje mi się, że jeszcze nie dość dobrze radzę sobie z szyciem. Jednak dzisiaj usiadłam i krok po kroku uszyłam sobie pierwszą bluzkę.Najdziwniejsze dla mnie jest to, że dałam radę nie tylko z wykrojem, ale i z dzianiną. Dzianina wydawała mi się bardzo trudna w obróbce. Zdałam sobie sprawę, że ograniczenia istnieją jedynie w mojej głowie. Potrzebny mi teraz nowy płaszczyk, hmm..., jakiś dopasowany... Poświęcę na niego kolejną sobotę. 
 Czerwona dzianinka była bardzo gęsta i przez to lepiej się z niej szyło. Ładnie się układała podczas szycia. Marszczenia wykonałam najpierw podwójnym ściegiem i zaciągnęłam nitką. 
Sztuka krawiecka jest trudna, ale zaczynając od prostych form, można wiele się nauczyć. Najważniejsze to próbować szyć! Chciałabym mieć jedynie więcej czasu, bo tego brakuje mi najbardziej.