Szukaj na tym blogu

Narzuta z wełny II

 Trochę mnie nie było, nie pisałam nic na blogu, ale oczywiście wieczorami relaksowałam się przy szydełku. Przedstawiam Wam kolejne elementy narzuty, która niebawem powstanie. Spodobało mi się to dzierganie kwadracików. Szydełko można zabrać wszędzie ze sobą, a kwadraty mieszczą się w torebce. Nie lubię nic nie robić, czekać i nudzić się, a ponieważ czekam w samochodzie, więc... Jeśli chodzi o sprzątanie, to wciąż mam bałagan we włóczkach. Ile człowiek potrafi nazbierać wełny? Najgorsze jest to, że robię już drugą narzutę, a wydaje mi się, że mam jeszcze na dwie takie same. Czy ta wełna mnoży się potajemnie nocą??? Przez weekend uda mi się ją skończyć i może w końcu coś uszyję. Mam pomysły, ale tylko dwie ręce..., szkoda!!! :)))
Wzór elementu pochodzi z Małej Diany na szydełku 9/2009. 
Jest bardzo prosty w wykonaniu, ale jeśli chcecie nagram filmik na YouTube z instrukcją wykonania.Elementy wykonane są szydełkiem numer 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz