Szukaj na tym blogu

Duża torba na wszystko - do pracy


Zajmowałam się dzisiaj, oprócz tysiąca innych rzeczy, szyciem torby do pracy. Nauczycielska torba to nie byle co. W takiej torbie wiele musi się zmieścić: książki przedmiotowe, karty pracy, ćwiczenia dla uczniów, segregatory, kalendarz, woda do picia w butelce, klucze do pokoju nauczycielskiego. Klucze powinny być na tyle pod ręką, aby dać sobie radę pod pokojem nauczycielskim i z pomocami dydaktycznymi, dziennikiem i torbą  z gracją otworzyć drzwi. Moja torba zapewnia wszystkie takie potrzeby nauczycielek.



Jak zwykle u mnie, patrzyły na mnie kolory tkanin, które musiałam połączyć w jedność. Moją jedność przecięłam na dwie części wzdłuż dłuższego boku i zszyłam tak, aby pomiksować trochę kolory.


Rozcięłam ponownie wzdłuż krótszego boku i przyszyłam do torby, naszywając wcześniej kółka.


W takiej torbie niezbędne okazuje się zapięcie z kieszonką, odszyłam więc suwaczek z kolorową ramką.



Torba jest duża musiałam przyszyć na bokach rzepy, aby ją troszeczkę pomniejszyć w górnej części.


Miejsce na klucze..., pod ręką.


Jeszcze tylko uszy i przepastna torba gotowa.

  

Kiedy torba jest niepotrzebna, można ją schować do torebki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz