Szukaj na tym blogu

Sweter w kolorze cegły


Powolutku dochodzę do formy i w związku z tym rozpoczynam kolejny projekt! Sweter na lato... Hm słowo "sweter" zupełnie nie kojarzy się z tą najcieplejszą porą roku. Wszystkie swetry powinny schować się w najgłębsze zakamarki szaf i tam  czekać na jesienne dni. Tymczasem ja proponuję, mimo wszystko, sweter na lato!


Zakupiłam anilanę "Kocurek", wystarczą mi dwa motki, za które nie zapłaciłam nawet 20 zł. W tej cenie i z tym kolorem można się zabawić. Zrobiło mi się dość wesoło... Dzisiejsze młode pokolenie złapałoby się za głowę,słysząc"zabawić się przy dzierganiu"... Kiedyś usłyszałam od moich uczniów, że to co robię na co dzień i od święta jest babcine, no cóż..., trudno i już!


Do wykonania sweterka wykorzystam ścieg tiulowy, który wykonuje się bardzo prosto. Wszystkie oczka prawe nabiera się od tyłu, a ścieg podstawowy to ściągacz pojedynczy.



Dół swetra jest zaokrąglony poprzez równomierne i symetryczne dodawanie oczek.
Mam nadzieję, że pójdzie szybko i niedługo pochwalę się sweterkiem na lato w kolorze cegły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz