Szukaj na tym blogu

Saszetka na drobiazgi





Bardzo lubię mieć porządek w torbie, szczególnie dlatego, że często noszę torby dżinsowe, lub tkaninowe, które nie mają przegródek.Wykonałam więc kolejne etui na drobiazgi..., chusteczki i takie tam. To taka mała torebeczka, portfelóweczka.
Podoba mi się szczególnie, ponieważ wygląda, jak chatka z piernika.

Wyszukałam kawałek wełnianego filcu i wycięłam z niego prostokąt, dość długi prostokąt. Wycięłam również mniejszy prostokąt na pokrycie klapki etui, wykorzystałam resztkę kwiecistego brązu. Przyszyłam go maszyną do szycia prawą stroną do prawej i wywróciłam na prawą stronę. Brzegi klapki przeszyłam na maszynie do szycia.



Przyszyłam rzep do klapki i do filcu z przodu etui.


Na podwójnej tkaninie bawełnianej odrysowałam serduszka i przeszyłam drobnym ściegiem na maszynie do szycia. Przecięłam po spodniej stronie serduszka i przewlekłam na prawą stronę.


Przyszyłam serduszka do klapki.


Przeszyłam boki etui na lewej stronie oraz rogi dolnego etui, tak aby poszerzyć dno etui.


W ten sposób powstała kolejna torebeczko-chatka na drobiazgi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz